joi, 26 august 2010

Prima zi

*


E joi. 26 August. S-a dus. E o zi buna totusi. Prima, de fapt, in care m-am trezit si am fost eu, singura, completa pentru un moment. Mi-am zambit si am plecat. Dupa mult timp in care totul a fost o furtuna, azi e senin. E foarte fain sa vezi cum te transformi, cum cresti, cum reusesti sa te ridici si sa iti pastrezi zambetul de copil pe fata. E o minune de fapt, cum noi putem sa ne pastram pe noi in tot procesul de schimbare. Desi, suntem la inceput.


*


Inca fac parte din confuzie, din nevoia de a simti pe propria piele ce inseamna viata, din nevoia de independenta si cunoastere. Da, inca nu stiu care imi e directia, dar stiu ce as vrea si imi asum responsabilitatea pentru ceea ce inseamna lumea asta neclara pentru mine. E un amestec dubios de teama, noutate, comoditate, pasiune, nerabdare si curaj care pompeaza mai multa adrenalina decat 4 cesti de cafea in 2 minute. Deja am planuri, deja ma vad crescand si incercand sa devin mai buna. Nu vreau sa ma gandesc ca as putea cumva sa raman in acelasi loc, sa regret ca nu am facut mai multe pentru mine sau ca nu stiu cum, intre 2 liste am uitat sa traiesc. De asta, am inceput sa ma privesc din exterior, sa ma vad ca un om care nu mai are timp sa se joace. E prea devreme? Nu, pentru ca mi se pare stupid sa iti impui de la o anumita varsta sa fii altfel, sa incetezi cu tot si sa te dedici lucrurilor "mature"...asa ca incep de pe acum [:D]. Azi ma simt "inspirata" [:))] si o sa imi incep realitatea...


*


Ma bucur ca azi a fost prima zi in care m-am trezit lipsita de gandurile cu povestea nereusita si ca nu i-am mai dus dorul. Ma bucur ca azi e prima zi in care o sa contez eu...


*




O zi buna si melodia zilei...[it is always this feelin':x...no matter what]



0 comentarii:

Popular Posts

Followers

Recent Posts