marți, 6 iulie 2010

Si ne-am saturat...

E un pic cam tarziu dar totul e inca proaspat. A inceput bine saptamana sau cel putin ziua sau cel putin ceva. Pe parcurs s-a stricat...incetul cu incetul ceea ce se voia o zi draguta, cu cochetarile de vigoare si rasetele obisnuite s-a transformat intr-un ...dovleac. Dar nu conteaza din ce cauza s-a stricat ci mai mult faptul ca in toata irascibilitatea era un simplu "M-am saturat".

"M-am saturat de Galati, de incompetenta persoanelor, de lipsuri, de  apa in loc de sange in cojones, de stres, de scuze, de ameteala, de intrebarile stupide gen ^cum merge licenta?^ sau ^de ce nu treci peste?^, de cei care nu au bunul simt sa zica ceva dupa un mesaj, sau din contra au tupeul sa comenteze arogant si inutil, de cei care cred ca totul li se cuvine sau care se multumesc cu ce au, cu cei care nu vad dincolo de aparenta si nu dau o sansa, de cei care isi traiesc viata in trepte, de cei care au si nu apreciaza sau pot avea si nu vor, de cei care sunt confuzi si nu lasa nici macar o usita deschisa, de cei care se gandesc mult prea mult la viitor sau trecut, care cauta vinovati si oglinzi, de cei care nu zambesc cand li se zambeste, care nu raspund la eforturi, de cei care sunt de-a dreptul prosti dar au noroc, de minciuni, de egoism si rautati, de vreme, de cafea, de ambitie^less^, de insomnii, de reprosuri si regrete, de ^se invarte roate^- no shit, cand???, de rabdare,...m-am saturat sa tot dau..."

Incheiem lista de "donts" si speram la o zi mai buna...

*

Melodia serii, asa ca si consolare...


Asculta mai multe audio Muzica




*

1 comentarii:

Marusia spunea...

pff...amin to that sister!..stateam intinsa pe pat acu' 2 minute si imi imaginam ca stau pe un acoperis de casa dintr-o suburbie dintr-aia rupta de mizeria asta cotidiana si am uit la stele..God it felt good. acolo m-as ascunde intr-una din zilele astea..undeva departe de tot si de toate..si pe bune ca te-as lua cu mine :*

Popular Posts

Followers

Recent Posts